Dieta na potencję

Dieta na potencję

Posted on Styczeń 7, 2015 with 0 Comments

close-up-of-a-woman-sitting-away-from-a-man-on-a-bed-and-thinking-939932-1728x800_c

Ważnym elementem mającym wpływ na potencję jest właściwe jedzenie. Właściwa dieta jest w stanie wpłynąć na nie tylko stan potencji, ale również płodność. Zwróćmy na początku uwagę na to, co tracimy w czasie ejakulacji. Jak się okazuje, dochodzi w tym czasie do całkiem poważnych niedoborów selenu. Można go unormować jedząc niektóre ryby, wybrane orzechy, cebulę lub zarodki pszenicy. Inny bardzo istotny biopierwiastek w naszej diecie to cynk, który odpowiada za syntezę testosteronu, ten z kolei jest odpowiedzialny za sprawność seksualną. W czasie spożywania alkoholu czy palenia papierosów tracimy cynk, lecz można go zwiększyć przez warzywa strączkowe, wybrane ryby, białe mięso, żółtka jaj lub ostrygi.
Szalenie ważnym elementem jest także arginina, która stanowi osiemdziesiąt procent ejakulatu. Arginina powiększa wytwarzanie spermy oraz zwiększa czas życia plemników. Składnik levitra tanio ten uczestniczy również w procesie chemicznym zmiany w tlenek azotu, przez co naczynia krwionośne ulegają powiększeniu i ma miejsce lepsza erekcja. Argininę znajdziemy w takich składnikach jak kakao, wołowina, orzechy nerkowca, makrela, orzechy, słonecznik czy indyk.
Należy zwrócić także uwagę na witaminy, szczególnie na witaminę E, jaka jest określana witaminą płodności. Znajdziemy ją w warzywach liściastych, jajach, zarodkach pszenicy a także razowym pieczywie. Inna witamina to beta-karoten, która ma wpływ na właściwe wytwarzanie hormonów. Jeżeli pragniemy unormować jego niedobory warto sięgnąć do marchewki, szpinaku, dyni czy słodkich ziemniaków.
tekst dostepny na stronie erekcja

Tags:, , ,