5 typów ćwiczeń, żeby seks był lepszy

5 typów ćwiczeń, żeby seks był lepszy

Posted on Luty 20, 2015 with 0 Comments

7351-410-ico-wu.jpg

Na pewno wiesz dobrze o tym, że ćwiczenia ciała są doskonałe dla zdrowia. Ale czy wiesz, iż wizyty na siłowni pozwalają również czerpać więcej przyjemności z seksu? Jeśli będziesz ćwiczył dwa-trzy razy w tygodniu, zwiększysz swój łóżkowy potencjał, sprawność i wytrzymałość. Poznaj 5 wariantów ćwiczeń, które najszybciej udoskonalą twoje łóżkowe zdolności!
Trening podnoszenia ciężarów
Każdy przedstawiciel grupy lekarskiej powinien rekomendować trening siłowy pacjentom, którzy pragną poprawić jakość swojego pożycia intymnego. Ten wariant ćwiczeń pobudza produkcję testosteronu, który jest podstawowym hormonem odpowiedzialnym za męski apetyt seksualny. Zdecyduj się na plan ćwiczeniowy z takim obciążeniem, które sprawi, że odczujesz zmęczenie przed dziesiątą serią. Ilość testosteronu rośnie, gdy wykonujesz krótkie, zintensyfikowanie ćwiczenia, takie właśnie jak zajęcia na siłowni. viagra tanio

Aby polepszyć jakość życia erotycznego, rób pompki, przysiady i brzuszki. Treningi budujące mięśnie wzmacniają mięśnie ramion, mięśnie klatki piersiowej i brzucha, pozwalając czuć większą satysfakcję z seksu. Wzmocnienie górnych partii ciała pozwoli Ci dłużej uprawiać seks – wiele z tych mięśni pracuje w czasie stosunku.
Ćwiczenia Kegla
Ćwiczenia Kegla są zalecane również dla mężczyzn – umożliwiają wydłużenie stosunku oraz upraszczają panowanie nad wytryskiem, wzmacniając mięsień łonowo-guziczny – ten, który umożliwia też zatrzymanie moczu. Nazwane od nazwiska lekarza z Los Angeles ćwiczenia poprawiają wydolność mięśni dna miednicy, co pozytywnie oddziałuje na jakość seksu. Mężczyźni mogą wykorzystywać mięśnie Kegla, żeby opóźnić wytrysk, napinając je zanim dojdzie do orgazmu. wiecej znajdziecie tutaj cialis tanio

Tags:, , , , , ,